wtorek, 8 kwietnia 2014

Zmiana (k)lakieru na paznokciach

Buszując po sklepach natknęłam się na fajną promocję lakierów do paznokci Color Riche L'Oreal. Wcześniej kilka razy czytałam ich recenzje na wielu blogach i zawsze była bardzo dobra, więc i ja postanowiłam się pokusić o nowy kolor!

Promocyjne opakowanie prócz lakieru miało zmywacz do paznokci w postaci flamastra (zawsze chciałam taki mieć, już nie raz pomalowałam sobie palce dookoła ;)). Niestety sam flamaster za dobrze nie działa… możliwe, że mój egzemplarz zwietrzał, ponieważ nie był w ogóle zabezpieczony i można było go otwierać ile się chciało. Sam lakier mi się bardzo podoba. Ładny flakonik 5ml co dla mnie jest plusem, wolę mniejsze lakiery, wtedy nie wyschną zanim się nimi nacieszę ;) Pędzelek ułatwia aplikacje, jest dość szeroki i trochę płaski z zaokrąglonym końcem. Tego dnia mi się śpieszyło i pokryłam paznokcie tylko jedną warstwą, która jest wystarczająca, ale myślę, że dla lepszego efektu warto nałożyć dwie.


Wybrałam klasyczną, ponadczasową czerwień, w moim ulubionym, ciemnym odcieniu (była jeszcze taka żywsza), ma numer 404 i nazywa się Scarlet Vamp.


Jestem bardzo zadowolona z lakieru i przyznaję bez bicia, że już nie raz patrzyłam w kierunku szafy L'Oreal i ich kolekcji kolorów. Dużo dobrego słyszałam o ich czarnym lakierze, ale jeszcze go nie namierzyłam ;)
Na koniec zdjęcie z wieczornego spaceru, z którego pochodzą kwiaty w wazonie.


2 komentarze:

  1. Pierre rene ma taki zmywak lakieru, który się samemu napełnia, ponoć fajnie działa :) piękne widoki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, będę musiała go poszukać, dziękuję! :)

      Usuń