środa, 9 kwietnia 2014

Owocowo-mi

Jakiś czas temu przygotowałam smakowity koktail, zaszalałam z jednym dodatkiem i o dziwo okazał się wybitnie trafny. Jeszcze nie ma tak wielu owoców świeżych, więc kupiłam "tropikalną" mrożonkę: mango, ananas, papaja. Do tego trochę mleka, jogurtu naturalnego, banan i… liście bazylii!



Dzisiaj zrobiłam go ponownie, tym razem zastąpiłam mleczne dodatki sokiem a la multiwitamina i ponownie dodałam bazylii. Świetnie się nadaje, mimo, że kojarzyłam ją tylko z wytrawnymi potrawami. Odświeża koktail trochę jak mięta, ale nadaje taki przyjemny smak. Pewnie nie raz z nią poeksperymentuje przy deserach skoro się sprawdziła, polecam! :)


Tego samego dnia trochę mnie w kuchni poniosło i prócz szparagowego (oczywiście ;)) obiadu upiekłam jeszcze muffiny bananowe z kawałkami czekolady. Idealnie wpasowały się silikonowe, kolorowe foremki w wiosenną aurę.
Jutro zapraszam na post o dzisiejszych zakupach kosmetycznych!

2 komentarze:

  1. I jak, lepsze z sokiem czy z mlekiem i jogurtem? :) Foremki 10/10!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem z sokiem lepsze :) koniecznie z bazylia!

      Usuń