niedziela, 29 czerwca 2014

Czas na koktail!

Lato już pełną parą (wprawdzie od kilku dni kalendarzowych) w sklepach i na stoiskach roi się od kolorów. Owoce i warzywa to teraz najlepszy pomysł na śniadanie, obiad i kolację. Bałam się, czy może Synek będzie miał uczulenie na truskawki, trzeba było to sprawdzić! Postanowiłam zmiksować je z mlekiem kokosowym i bananem. Jak zwykle całość udekorowałam porwanymi listkami mięty ;)


Całe szczęście raczej Synek nie dostał reakcji, ale mimo to staram się z truskawkami uważać, ponoć są najbardziej alergenne. Chciałam Wam serdecznie polecić używanie mleka kokosowego do wszelkich mieszanek owocowych zamiast zwykłego. Nadaje ono przyjemny smak i dzięki temu koktail jest jeszcze bardziej syty!


Niedługo podzielę się swoim kolejnym kuchennym dziełem ze składnikiem, który nie przystoi matce karmiącej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz